fredag 7 februari 2014

Fynd

Jag har under hela hösten letat efter en ny trenchcoat då min gamla från H&M har gjort sitt och lite till. Den är inte riktigt så svart längre och lite sliten här och där. Den har varit toppen under många år och billig som attans var den. 

Jag har inte hittat någon trots letandet men så i onsdags fann jag den perfekta jackan. På Club Monaco i Mood gallerian. Stor lycka och glädje. Den är snygg skuren och sitter bara bra. Tyget är fantastiskt och känns riktigt bra. Den jackan kommer jag kunna ha i många år.

Idag fredag var jag förbi en sväng till då jag inte hann kika på mer saker i onsdags. Provade lite olika saker men fastnade för två blusar, en vit och en rosa. Väldigt typiskt mig... Men nöjd är jag i alla fall. Ta en sväng förbi Club Monaco om du är sugen på snygga, lite annorlunda skurna kläder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar