söndag 23 februari 2014

Kultur och reseplanering på Söder

Ännu en dag över och denna dag har varit väldigt annorlunda mot gårdagen. Efter att ha titta på hur ryssarna tog hem storslam i det sista skidloppet begav jag mig till stan och Fotografiska. Det var länge sen jag var där så varför inte strosa runt någon timme och njuta av vackra fotografier. Själva miljön är så vacker att bara det gör att jag gärna hamnar där.

De har även en fotoautomat där du kan ta kort på dig själv och dina vänner. Lite rolig idé och på julfesten hade vi hyrt en sådan maskin. Himla skojigt!

Till lunch begav jag mig till Hornstull och vännerna G & M. En ny familjemedlem har tillkommit och det var bara så trevligt att få hänga lite med dem. Godaste grytan hade M lagat till oss. Vilket lyx!
Viktigast (förrutom den nye familjemedlemmen) var att G och jag kom fram till att vi ska åka iväg tillsammans i oktober och att vi ska åka till Frankrike. Det är i alla fall planen. 

Söndag betyder matlådedag. Jag har lagt 6 matlådor så nu har jag hela veckan. Det är skönt att plocka fram en låda på morgonen och veta att man inte behöver tänka på lunchen den här dagen heller. Lyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar