söndag 9 februari 2014

Maj blir en bra månad

Maj kommer att bli en himla bra månad, det känner jag på mig redan nu. Ikväll har jag bokat in en resa till Göteborg i början av maj för att hälsa på bästa T. Jag var där i september och nu blir det en resa till. 

Den andra trevligheten som jag har bokat in är en konsert med de gamla idolerna N.K.O.T.B. De ska ut på turné igen och det var väl sisådär 22 år sedan sist som vi var på konsert i Globen. Jag var på den konserten med bla J och vi kör en ny konsert tillsammans. Det kan ju bara vara hur bra som helst, eller hur? 

Lite äldre är vi allihopa

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ jag har aldrig sett dem :) En kompis ville ha med mig upp, men det är svårt en tisdag!

    SvaraRadera
  2. Häng med! Hoppas du kan. Välkommen att bo i Solna om du vill det.

    SvaraRadera