fredag 21 november 2014

21. 5 saker jag blir irriterad på i vardagen

  1. Människor som inte håller för munnen när de hostar eller nyser. Det tycker jag är rent ut sagt äckligt och super-duper-ohyfsat.
  2. När grannarna spiller/droppar något/smutsar ner i trapphuset. Hur svårt kan det vara att torka upp efter sig?
  3. Att jag lätt glömmer bort att berätta saker för Peter. Jag tänker att jag ska berätta en massa och så blir det en sanning i mitt huvud, att jag har gjort det fast jag inte har det... Väldigt irriterande för Peter och för mig.
  4. När det är smuligt eller det är massa vatten på diskbänken i köket. Jag vill att det ska var rent och snyggt där.
  5. Att det är en massa olika galor på TV när jag vill se någon bra TV-serie som jag sett fram emot. Istället ska någon fotbollsspelare/skådis/artist hyllas för något oklart som de (läs han...) gjort. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar