tisdag 25 november 2014

Hässleholm

Ja då tillbringar jag den här veckan i Hässleholm. Eller snarare så bor jag den här veckan i Hässleholm. Dagarna tillbringar jag på annan ort men kvällar och nätter är jag här.

Hotellet som jag bor på är helt okej. Inte så stort men tillräckligt för att vara opersonligt. Rummen är okej och jag sover ganska bra här.

Annars kan jag väl inte påstå att det är en stad som jag skulle rekommendera att besöka. Den verkar vara rätt trist och efter klockan 18 är det helt tomt på stan. A L L T stänger då och jag fattar inte när folk hinner göra sina ärenden. Jobbar de inte här?

Nu får jag antagligen alla som älskar Hässleholm på mig men det får jag ta. Nästa vecka blir det tillbaka till Osby, det var en trevligare stad/by.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar