söndag 9 november 2014

9. 5 saker jag borde ta tag i

  1. Sätta igång och köpa julklappar så det är klart i november. Mycket skönare än att hetsa runt i december som de flesta andra.
  2. Vårt bibliotek a.k.a. garaget. Det borde jag ta tag i och fixa. Det borde jag i och för sig ha gjort för 5-6 år sen men nja... det har inte blivit av. Rensa, slänga, spara, skänka bort. Och tapetsera om.  Det borde jag verkligen göra.
  3. Läsa fler klassiker. Jag läser mest lättsmälta deckare som jag knappt kommer ihåg när jag lagt ner den. Det finns så många böcker som jag borde läsa. Det ska jag ta tag i.
  4. Inte äta så mycket godis. Efter min detox så har min godiskonsumtion gått upp igen. Inte bra för tänderna eller hälsan.
  5. Boka en resa till nyår. Jag vill inte vara hemma utan dra iväg någonstans. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar