tisdag 3 november 2015

Sista rycket

Nu går jag in på slutspurten vad gäller Foodbox Challange. På torsdag ska jag till Må Bättre och prata om vad jag känt och tyckt under de här veckorna och självfallet vill de att jag ska träna hos dem men... jag har mitt Friskis-kort som jag ändå har betalat fram till i vår. Jag kommer hålla kvar det men efter det kan jag fundera på att faktiskt träna hos dem. Det finns ju så mycket kul saker att köra där. Och det är nära, så nära.

Jag har matlådor tom måndag nästa vecka och efter det är jag fri igen. Fri att käka lite annat än dessa lådor som ä goda men smått trista när det bara finns 3 stycken att välja på. Sen har en av dessa tre varit slut så jag har haft 2 att välja på. T V Å! Lite trött på de här smakerna nu. Längtar efter sushi, mexikanskt käk och pannkakor.

Något som jag inte trodde att jag skulle klara mig utan var bröd. Jag älskar bröd men har under de här veckorna inte käkat speciellt mycket, bara lite knäckebröd. Men mjukt bröd har det inte varit så många gånger. Istället käkar jag havregrynsgröt med bär i, och det är gott. Har vant magen vid det och jag blir numera rätt mätt på det.

Så då tar jag och kör på in i kaklet, mindre än en vecka kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar