måndag 9 november 2015

Veckans träning

Nu är Foodbox Challange över och jag ska försöka fortsätta upprätthålla mitt tränande liv på ett likvärdigt sätt. Vi får se hur det går men jag har i alla fall som avsikt att fortsätta.

Här kommer veckans träning så att du har koll på mig (och jag har koll på mig...):

Måndag - Easyline 30 minuter. Sista passet på Må Bättre för denna gång. - Inställt. Förkyld.
Tisdag - Cykling tor stan, 12 km - Done
Onsdag - Cykling tor stan, 12 km. - Done Styrketräning i gymmet. - Inställt pga halsont
Torsdag - Cykling tor stan, 12 km - Done
Fredag - Styrketräning i gymmet. -Inställt pga halsont
Lördag - Vila
Söndag - Dans Broadway eller Skivstång


Uppdatering: Blir inte mycket träning den här veckan alls. Har ont i halsen och känner mig väldigt hängig. Vågar inte gör annat än att cykla försiktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar