söndag 29 november 2015

Välkommen december

Idag är det första advent och jag har inte hunnit/orkat plocka fram något. Vi får se om det blir av idag eller inte. Saker som jag ser fram emot i december:
  • Julfest med jobbet
  • Träff med Bästa Bokklubben
  • Zumba Luciasöndag med M
  • Middag hemma hos oss med vänner från Indien
  • Stadsvandring med C. Midvinterblot är temat.
  • Middag med ett av min projekt. Förhoppningsvis blir det julbord på båt.
  • Min pappa fyller år och det ska vi fira så klart
  • Peter Pan och jag firar 12 år tillsammans. Enligt honom många, långa år :-)
  • Konsert med Weeping Willows på Katalin i Uppsala. Ska gå på den tillsammans med systrarna.
  • Julafton, så klart
  • Ledighet. Många dagars ledighet.
  • Nyår. Oklart var ännu.
Hejja december, du är bara runt hörnet nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar