måndag 6 september 2010

Fotbollskväll

I fredags hade jag den stora lyckan att få gå på fotboll. Sverige spelade mot Ungeln i den första EM-kval matchen, detta hemma på Råsunda.

Vi var ditbjudna av Mediatec, som är leverantör av sändningarna vid sådana här tillfällen. Det var coolt att få gå in i bussen där allt rattas ihop och skickas iväg. Helt fantastiskt att det fungerar! Att det kommer hem till mig, i min TV.

Inne i bussen där allt sätts ihop. Massor med sladdar, knappar, skärmar & gubbar.

Heja Sverige!

Laget innan matchstarten.

Det gick bra i matchen, Sverige vann! Vi fick sitta i en loge, inomhus där vi blev uppassade. Det var hur skönt som helst. Så vill jag alltid titta på fotboll.

Att vi sedan blev utslängda från Råsunda ser jag som en merit... Det är vi och buset :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar