söndag 12 september 2010

Musikalkväll

Jag hade den stora lyckan att i onsdags få gå på genrep av Sugar, I hetaste laget. Musikal som baseras på filmen Some lite it hot med bla Marilyn Monroe från 1959. Hade inga större förväntningar men det var riktigt underhållande. Mycket tack vare Henrik Dorsins prestation. Han var halva föreställningen .

För att få dessa åtråvärda biljetter hade man fått köa utanför DN en helt vanlig tisdagskväll. Tyvärr räckte inte biljetterna till mig som kom sisådär en timme innan biljettsläpp men jag hade sådan tur att min kollega Calle hade mer tur (och mer tid) fick tag på 2 biljetter.

Tack Calle för att jag fick följa med på musikal. Här på Vapiano innan föreställningen.

Musikal som jag rekommenderar dig att gå på om du känner att du vill se en föreställning denna höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar