måndag 6 september 2010

Trädgårdsdag

Vid Ulriksdals slott pågår denna sommar ngt som de kallar Sommarsalongen. Ett antal olika trädgårdsarkitekter har fått utforma varsinn trädgård som man kan gå och kika på. Här kommer bilder från några av dem. Har du inte varit där kan jag rekommendera ett besök i helgen. Sen stänger den...

Vackert vattenfall

Bakom ett vattenfall

Så här skulle jag vilja ha i min trädgård

Spegel, spehel på väggen där...

Även stora får känna sig som små ibland...

Jag har redan en prins men vad ska man göra

I en grön port

En annan gunga

Enkelt men vackert

Inne i en stuga

Björkar och vatten, effektfullt

Gång

Rolig detalj

Peters favoritträdgård

Snygg fontän, den skulle jag också kunna ha i min trädgård

Annorlunda järsgård

Speglar

Vem sover här?

Skönt att Peter är stark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar