söndag 19 september 2010

Social vecka

Den här veckan har varit väldigt social från min sida. Jag har träffat Miggan, Tanja och Jenny. Alla på olika dagar. Mycket trevligt.

Miggan och jag försökte ta oss en muffins på Muffinsfabriken men de stängde kl 17 en onsdag. Hur många hinner dit då? Barnvagnsmaffian möjligen. Så det blev Thelins vid Fridhemsplan istället.

Tanja och jag spisade hos Helena. En av mina favvokrogar. Alltid lika trevlig personal och god mat. Deras tonfisk är en av mina topprätter. Tanja och jag hade inte setts sedan jag hälsade på dem i Madrid i oktober förra året. Vi hade så mycket att prata om. Saknar att få jobba med henne.
Och så igår fikade Jenny och jag på vårt vanliga hak i Gallerian. Vi hade inte heller setts på väldigt länge så det var kul att få veta vad som händer i hennes liv. Förhoppningsvis så ska vi träffas om ett par veckor igen. Då får jag leka lite med Saga! Det längtar jag efter.

Idag blir det en insats på Friskis, ska köra ett Skivstångspass om sisådär 75 minuter. Jag känner mig stark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar