lördag 24 september 2011

Presentdags

My Darling har var i New York i veckan och idag kom han äntligen hem igen. Till min stora lycka var det även några presenter till mig med i väskan hem.
  • Den lila väskan är en kylväska för matlådor. Bra att ha när man är på möten på fm och inte kommer till kontoret förräns till lunch.
  • MountainDew, världens godaste läsk enligt mig. Finns i Sverige men är så DYR.
  • Finfina krokodilhanddukar i snygg lila färg. Vi brukar alltid köpa Ralph Laurent handdukar men de har gjort om min kollektion och nu fattas det en badrumsmatta för ett litet mindre badrum i deras serie. Och jag vill ha små handdukar, stora handdukar och matta i samma färg. Så nu testar vi krokodilen och ser om den fungerar.
Tack snälla Peter Pan för världens bästa presenter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar