söndag 4 september 2011

Veckan som gått...

Det har varit en vecka med full fart. Här kommer den i text och bild.
  • GRATTIS Johanna & Jens till lilla dottern som tittade ut i onsdags. Härligt att hon äntligen är här. Som ni har väntat & längtat...
  • Hunnit med att träna 3 skivstångspass på Friskis & Svettis. Det var mer än jag hade planerat men det var skönt, nästan hela tiden.
  • Varit och käkat med fantastiska Marcus. Vi träffades på Bagpipers Inn på Rörstandsgatan och hade en toppenkväll. Och den blev ännu bättre när Stella gick förbi och vi fick ännu mer sällskap. Roligt med spontana möten.
  • Varit på Piren tillsammans med min härliga vän Johanna Flyckt. Vädret var med oss och solen lyste så vackert. God mat, svärdfisken är ÄNTLIGEN tillbaka på menyn.
  • Hälsat på hemma hos min kollega Eva som bor i Södertälje. Vi hade planeringsdag hemma hos henne. Här kommer lite bilder från det.

Kattunge 1. Hur söt som helst!

Cizzi, Kajsa & Eva - kollegorna.

Kanin i fönstret

Varför inte ha en dalahäst på tomten?

Torekällberget. Första gången jag var där. 

Väderkvarn på Torekällberget

Åt vilket håll ska jag gå?

Fanns små affärer på området

Lite retro

I handelsboden

Varför inte hänga lite skor i taket?

Uppmaning!

Som hemma

Telefonkiosk vs mobiltelefon. 
Bild lånad av Cizzi Storm.

Vi jobbar hårt :-)
Bild lånad av Cizzi Storm
  • Varit hos bästa Sofia på Hudvårdshörnan. Det är en ren fröjd att vara där hos henne. Ren & fin blir man.
  • Och så fick vi ett helt fantastiskt gäng på köpet igår när vi bara skulle snabbt träffa Madde & Björn som var i stan. Härliga vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar