måndag 19 maj 2014

Jag har sjungit med Jessica Folcker

Nu var det ju inte bara jag som sjöng med henne. Vi var väl ungefär hundra stycken men i alla fall. Min kör hade sin våravslutning med den Stora Konserten tillsammans med vår gästartist Jessica Folcker.

Roligt men väldigt svettigt. Som du kan se är vi rätt många och platsen som vi står på är inte så stor.

Sånger som vi sjöng var Happy, You're the voice, Take a chance on me och ett gäng av Jessicas sånger. Ska se om jag kan lägga upp några små videoklipp från konserten. Roligt som sagt och jag ser redan fram emot nästa termin.

Måste skriva några ord om vår fantastiska körledare Hanna, hon är en inspirationskälla utan dess like. En fantastisk person som ger oss så mycket energi och glädje. Tänk om alla lärare/ledare skulle vara likadana som henne, då hade det inte funnits en enda person med dåliga betyg eller kassa prestationer. Fantastisk person! Tack Hanna!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar