tisdag 16 september 2014

Himmelriket finns på Söder

Just nu har min favoritbutik öppet - Provskobutiken på Söder. Där kan du köpa provskor, som man har visat upp på mässor för inköpare. Provskorna är i perfekt storlek, 37, som jag har.

De har öppet 4 gånger om året och priset är mycket lägre än vad det är i affärerna. Dessutom är chansen att det bara är du som har just den här skon eftersom det är ett prov och inte alls säkert att någon butik har köpt in den.

 I lördags hängde vi på låset och tillbringade väl sisådär 2 timmar där. Det är lite som att vara i paradiset måste jag säga.

 Jag var ute efter ett par svarta stövlar men icke, jag hittade inga som var så som jag önskade. Men det fanns ju som tur var en hel del andra skor.



Som du kan se på bilderna så plockar man ihop sina skor i kundkorgar, precis som när du handlar mat på ICA. Men det är mycket roligare att handla här jämfört med på ICA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar