lördag 20 december 2014

Årets resor

Idag har jag funderat på vilka resor jag har gjort i år. Det har blivit en hel del och jag hoppas på att det blir minst lika många nästa år. Här kommer listan:

  • Dominikanska Republiken - firade nyår här tillsammans med vännerna. Varmt och skönt.
  • New York - inte lika varmt men med samma härliga vänner.
  • Seattle - jobbresa men en rolig sådan.
  • Ullared - tillsammans med tjejerna från gymnasiet
  • Göteborg - besök hos finaste T.
  • Vilnius - hängde några dagar med syrran här.
  • Danmark - i älskade Hornbaek. Mitt sommarparadis.
  • Skåne - lite här och där. Många slott och varma bad.
  • Tallinn - med vännen J.
  • Grekland - i byn Neos Marmaris tillsammans med Peter Pan. Varma dagar på stranden.
  • Oslo - födelsedagspresent till Peter Pan.
  • London - tillsammans med vännerna över en helg.
  • Los Angeles - ännu en jobbresa.
  • Sisådär 100 resor till Småland sista tre månaderna.
  • Och som avslutning blir det Lissabon

En rätt bra och lång lista måste jag säga.

Nästa år vill jag besöka mina vänner i Nättraby och på Gotland. De känner jag att jag har försakat det här året. Lovar att bättra mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar