söndag 28 december 2014

Jul, jul, strålande jul

Julhelgen tillbringades ute i skogen hos mina föräldrar. Och ja, vi hade snö och det var himlans kallt. -16 grader och då är det kallt ute. Trots det så gick syster M och jag två promenader i det strålande soliga vädret.

Julklappar fick jag också, en hel del tom. Bland annat en vacker halsduk från COS, en bok, handskar, presentkort på Åhlens, bagagevåg och två lådor där man kan lägga fjärrkontroller och nycklar. En massa fina saker som jag är så nöjd över. Tack La Familia!

På väg hem


Tomten mötte jag på väg till syster A


Även fåglarna behöver mat

Sen måste jag publicera bilderna som vi försökte ta på oss. Ja och vad ska jag säga...
Det här med familjebilder är inte det lättaste. Mycket nöje-





"Jag är döden och har kommit för att hämta dig..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar