söndag 28 februari 2016

Hej du Förkylningen

Jag hade det på känn igår. En härlig förkylning har intagit min kropp och halsen värker och näsan droppar. Du, Förkylningen, du är inte välkommen här! Ingen feber dock och det är bra. Får jag feber så blir jag helt utslagen.

Jag som idag skulle hälsa på A, E & A. Första gången som jag skulle få träffa A som snart är två månader. My G O D vad tiden går fort. Men jag vågar inte åka dit iom att jag tror att jag just nu är en härlig smittkälla och några sjukdomsfall vill jag inte orsaka. Därför håller jag mig inomhus idag sitter och pluggar. Roligare kan man verkligen ha, speciellt eftersom solen fullkomligt strålar. Kommer nog ta en kort promenad i alla fall, kommer klättra på väggarna annars.

Hoppas att du har en roligare dag än vad jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar