söndag 19 februari 2017

Träning, part II

Idag har jag kört mitt tredje PT-pass och den här gången kändes det "bättre" än förra gången då jag inte käkat alls dagen innan och gjorde att jag kände mig helt groggy.

Den här gången körde vi följande:
  • Fånga pinnen som uppvärmning
  • 5 minuter med burpees och djupa sitta-ner
  • Stationer; 20 svingar med kettlebell, 20 upp-och-ner för låda, 20 burpees på olika sidor av en markering, 20 lyft av kettlebell, 500 meter rodd
  • Rumplyft och sänka ner benen i 90 grader i 5 minuter
  • Armhävningar och plankan i 5 minuter
  • Stretching
Om det var jobbigt? Absolut! Om det var roligt? Kanske inte rätt uttryckt med men bra träning.

Gillar tjejerna i min grupp! De är härliga och vi har det kul. Det är viktigt. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar