måndag 6 februari 2017

Träning

Igår körde jag mitt första inköpta PT-pass på Drivkraft. Även denna gång så har jag valt att träna med Monica. Jag känner att hon passar mig. 

Vi är 4 stycken i gruppen som kör en gång i veckan med henne under 6 veckor. Denna första gång så körde vi följande:
  • Uppvärmning - fånga pinne och göra burpees om man missade att fånga pinnen, sax-påse-sten i plankposition.
  • 1000 meter rodd, 5 minuters gång på sidan med band runt fötterna.
  •  4 olika stationer; kasta tung boll mot hög vägg och dutta baken i marken, armhävningar mot stång, lyfta kettlebell, upp-och-ner på hög låda
  • Magövningar på golvet
  • Stretching

Behöver jag säga att jag har ont i ungefär hela kroppen, utom i armarna? Värst är det i lår, bak och ryggen. Det är skönt på något konstigt sätt och jag längtar redan efter att få köra ett pass på söndag. Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar