måndag 22 maj 2017

PT-pass, 21 maj

Ännu en härlig söndagseftermiddag i källaren på Drivkraft. Jag älskar passen men jag har alltid lite ångest innan kring om jag kommer klara av det eller inte (så klart jag klarar det). Igår var upplägget följande:

  • Uppvärmning med pinnen och burpees
  • 5 minuter med plankan och armhävningar, 30 sekunder på varje
  • Cirkelträning – 35 kilo släde, upp-och-ner på lådan, kasta tung boll mot väggen, svinga kettlebell, piska med repet, TRX-chins, axellyft med kettlebell. 45 sekunder på varje station och 15 sekunders vila mellan varje station. Två varv.
  • Mage – tung boll bakom huvudet och ge till kompis, dutta tung boll tre gånger och sedan lyfta över den till kompisen.
  • Stretchning.

 Om jag har träningsvärk idag? Jajamensan, det har jag! Ungefär i hela kroppen. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar