söndag 7 maj 2017

PT pass, 7 maj

Sista passet i den här omgången. Tänk att jag har kört 12 gånger nu. Det är ju helt galet. Galet bra enligt mig. Och starkare har jag blivit i hela kroppen. Ibland känner jag mig tom väldigt starkt.

Idag körde vi detta:

  • Uppvärmning med pinnen
  • 4 gånger rodd 250 meter och 4 gånger band mellan vristerna och traska rätt fort fram och tillbaka på sidan
  • Stänger. 20 kg hade jag hela tiden.
    Vanliga marklyft 3 x 15, rodd 3 x 15, axlar 3 x 15, frivändning 3 x 15, frivändning med push 3 x15
  • Mage - Dutta boll på sidan 3 ggr och lämna över till kompis. 10 ggr. Vi hade 5 kg.

Nästa vecka kör vi igång en sista omgång. Denna gång blir det 3 gånger och sedan är det sommarpaus. Jag kommer fortsätta i höst för det ger mig så mycket och det där lilla extra. Gillar att träna i en grupp och med trevliga människor. Gillar min grupp skarpt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar