söndag 26 april 2009

Helguppdatering

Hu vad tiden går fort. Kort om helgen så här långt:
  • Fredagkväll kom Nettan & Håkan till B&B Linda i Råsunda. De hade varit på Cirkus och kollat in Elvisföreställningen med Glada Hudik-gänget.
  • Lördag fm åts det en lååång frukost innan vännerna begav sig in mot staden för att kolla in olika saker.
  • Själv laddade jag ryggsäcken med DN, bok, vatten och frukt och cyklade in till Stadshuset. Att sitta där och titta ut över vattnet och bara njuta i solen är helt fantastiskt. Att cykla mitt inne i stan är alltid en lika intressant upplevelse.
  • På kvällen var Shirley och jag på Dansparty på Dansens hus. Först som publik och sedan som dansande på Lilla Scenen. Inte alla som själva har dansat på Dansen hus. Det var en trevlig kväll med en del bra dansuppträdanden (och då menar jag inte vårt eget dansande) och en del mindre bra och väldigt konstiga sådana.
Nu är det söndag och jag måste tyvärr jobba några timmar men gör det i solen på balkongen så det är inte alltför synd om mig. 
Och så kommer PeterPan hem idag! Ohhh vad jag längtar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar