torsdag 2 april 2009

Kvällsbak...

...blev det även denna kväll. Idag var det skurna chokladkakor med pärlsocker som stod på listan. Första gången jag bakar sådana. Småkakor känns rätt så Farmor/Mormor :-)
Hoppas på att de blir goda. Sista plåten står i ugnen nu.

Hann med ett Skivstångspass på F&S på vägen hem från jobbet. Det var dock tungt idag. Tror att Core-passet satte sig hårdare än jag trodde. Nu ska jag vila till på måndag från träning. Känns så skönt.

Var och fikade med mina gamla kollegor en runda idag. De är så snälla & goa, jag gillar dem verkligen. Tack P-A, Patrik & Charlotte för att ni hann med att sitta och gagga lite med mig trots all stress & press!!

Nu ska jag skriva inköpslista till morgondagens storhandling. Citygross rocks kl 21 en fredagkväll. Inte en människa där och du har en stooooor hangar för dig själv. Bästa tiden och dagen att handla på om du inte är på After work.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar