söndag 5 april 2009

Toppendag

Jag har haft en helt fantastisk dag idag! Min kära och goa vänner från Almunge/Uppsala tiden invaderade mitt hem och de var sååååå välkomna allihopa. Maria & Norah, Anders, Nettan & Håkan, Jenny, Nicklas, Saga & Ella, Marre, Mattias, Elias och Tuva åt mat & tårta i stora lass. 

Jag fick finfina presentkort på Duka & Pocketshop, de vet vad jag gillar, mina vänner. Det komma säkerligen bli lite nytt i Hanna serien, det har ju utkommit en lila variant nu. Och böcker kan man aldrig ha för många av (joooooo, det kan man enligt Peter). Tack snälla ni för detta & för att ni är så bra!

Efter att ha sanerat vardagsrummet & köket från kaksmulor, servetter, Piratmugga & papperstallrikar pustade Peter och jag ut i soffan och såg filmen 24 Redemption. Oj oj oj vad spännande det var! Nu förstår vi lite mervad som händer i 24 serien.

Och förretsen, AIK vann med 1-0 i hemmapremiären mot Halmstad. Inte för att jag bryr mig men ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar