torsdag 23 april 2009

Torsdagskväll

Efter jobbet gick jag på ett Skivstångspass som var ROLIGT! Tjejen som var vikarie var helt galen och såååå bra. Hon kör på Sveavägen och såg väldigt vän och inte speciellt stark ut MEN shit vad fel jag hade. Hon var som en stormvind och lassade på nästan 30 kg på benen. Ni som kört PUMP/Skivstång vet att det är mycket... Själv kämpade jag på med min futtiga 12,5 kg och kände mig som Hulken ungefär.

Väl hemma har jag lagat lax med chili & vitlök, mumsigt recept från Fredrik Paulun. Räcker till morgondagens lunch också.

Dammsugaren har varit framme, jag får finbesök imorgon av Nettan & Håkan. Då får man försöka hålla dammråttorna borta. Jag har ett sjukligt förhållande med min dammsugare enligt Peter, men jag tycker att det är sååå skönt att få det rent. Tror att Johannas mamma är min förebild och idol inom detta område :-)

Nu ska jag bara baka lite bröd också. Står på jäsning. Hembakat bröd är fantastiskt och jag gillar verkligen att fixa med detta. Känner mig som en riktig husmor.

Och så var det första dagen som tidningen damp ner i brevlådan mitt i natten. Ohhh vad kul att få läsa tidningen till frukosten. Som jag har längtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar