onsdag 6 januari 2010

Tråkig dag idag

Idag har varit en riktigt pissig dag. Mådde kasst igår kväll, fick ngn typ av allergisk reaktion som satte sig på ögonen, de svällde upp och rann. Kunde knappt titta och kände mig eländig.

Eländet har fortsatt idag och jag har knaprat Ipren och legat i soffan hela dagen. Har en ljudbok som jag lyssnar på som tur är men jag somnar mest hela tiden och har fått spela om en hel del kapitel för de har lixom försvunnit :-)

Nu har Peter åkt iväg för att hjälpa en granne att hämta paket och passar på att handla hem lite spanska mat till oss från ett ställe som heter El Toro i Sumpan. Världens töntigaste namn men god mat har de i alla fall. Och den är väldigt prisvärd. Det ser jag fram emot!

Hoppas att Du mår bättre än mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar