söndag 2 januari 2011

Dags att göra något vettigt igen

Så har det gått två månader sedan jag avslutade mitt uppdrag på Vattenfall. Dessa två månader har gått snabbt och jag har gjort många roliga och bra saker.

Nu är det dock dags att vända blad igen, som det så fint heter. Det är dags att börja arbeta igen.

Detta tillstånd som räknas som det normala, att försörja sig och inte leva på andra.

Så imorgon bär det av till Kista igen. Har saknat att ta blåa linjen de där tre hållplatserna, de där åtta minuterna. Har saknat att kunna välja på många olika matställen varje dag. Har saknat mina goa arbetskamrater. Har saknat en hel del kan jag säga. Men imorgon kommer jag tillbaka.
Lars Magnus, jag har saknat dig!

2 kommentarer:

  1. Härligt härligt, hoppas du inte slutar som hon på bilden bara...

    SvaraRadera
  2. Jag ska undvika det. Lovar!

    SvaraRadera