lördag 1 januari 2011

Nyårslöfte

Måste man ha nyårslöfte? Känns som om det har gått lite inflation i det. Det gäller att hitta på det bästa och roligaste löftet som man bara kan. Då kanske man kommer med i Aftonbladet tom, i alla fall om man heter Lena Philipsson eller Babsan.

Själv kör jag vidare på mitt löfte från förra året, att inte shoppa en massa. Jag har lyckats bra med det så jag fortsätter med att inte shoppa hela tiden. Åker jag till Ullared eller New York, ja då får jag shoppa men inte en massa hela tiden som jag är hemma.


Andra saker som jag ska tänka på i år är:
  • fortsätta gå till Friskis & Svettis 3 gånger i veckan
  • tänka positiva tankar som hjälper mig att må bra
  • läsa böcker som är roliga/spännande/fängslande. Gillar jag inte en bok, ska jag lägga den ifrån mig
  • träffa mina vänner oftare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar