söndag 23 januari 2011

Intensiv vecka

Inte har det blivit så värst mycket bloggat den här veckan. Det har dock varit en intensiv vecka på alla sätt och vis.

Njuter av att få vara på Ericsson på dagarna och på kvällarna träffar jag trevliga vänner. Dock har jag inte dokumenterat dessa möten alls med min kamera. Helt enkelt har jag glömt bort det. Skärpning!

I måndags åt jag god indisk mat tillsammans med Ewa, Anna & Agneta. Massa snickisnack om det ena och det andra.
Följde upp detta med att träffa Beata på torsdagskvällen. Vi gled in på Ole Ole och där stannade vi... länge.  Trodde att vi kanske skulle sitta där i ngr timmar men det blev mer än så, hela kvällen och halva natten.
Och i fredags tog vi bilen ut till Vaxholm för att hälsa på Jessica och Björn i deras vackra hus på Kullön. God mat och trevligt sällskap!

Igår var jag dock helt slut och tillbringade den största delen av dagen i soffan. Hejjade ivrigt på de blågula som åkte upp och ner för skidbackarna i Europa. Riktigt härligt lördagsnöje! Peter passade på att gå ut med några kompisar på kvällen men jag bara slappade. Precis vad jag behövde.

Idag har jag hunnit med en runda på Friskis och Svettis och snart är det avfärd för att kika på basket. Det är dubbelmatch i Solnahallen. Både herr- och damlaget har hemmamatch. Det vill jag inte missa.

Hoppas att du har en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar