söndag 27 februari 2011

Älskar mina söndagar

Jag älskar mina söndagar. De är ganska lika men så härliga. Lång frukost med DN Söndag, sedan iväg för att köra ett träningspass på Friskis & Svettis. När det är avklarat så är man hungrig. Mat måste intas och det fort.

Idag fick jag träffa Ewa för att snacka lite om ditt och datt och fick käka en god Hälsotallrik på Café Fix. Mysigt och mumsigt.

Efter lunchen och snacket bar det av hem och jag har nu bakat massa muffins med blåbär i. Har ännu inte smakat dem men jag hoppas att de blev bra.


Måste ju testa dem snart. Tevattnet kokar och jag ska hälla upp en kanna med kokoste och sätta mig i soffan och läsa bok & senaste numret av Fokus. Det är min söndag det! Inga måsten, bara möjligheter till återhämtning. Älskar verkligen söndagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar