tisdag 22 februari 2011

Stressföreläsning

Ikväll har jag varit på stressföreläsning på mitt konsultbolag. Ett ämne som är intressant att få en uppfräschning av. Det drabbar oss alla, från och till. Just nu är det flera av mina nära vänner som inte mår så bra och jag tänker på dem!

Det jag tar med mig från föreläsningen är att det är bra att läsa bok innan man somnar, att förbereda sig inför nästa dag som att packa och lägga fram kläder för att slippa tänka på det på morgonen är bra, att det är bra med ett litet anteckningsblock för att skriva ner saker när man kommer på det under dagen.
Jag kan bara hålla med!

Tackar Hammer & Hanborg för att jag fick gå på detta evenemang och träffa mina konsultkollegor en stund. Det är inte så ofta som vi gör det men det är trevligt när det väl går av stapeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar