lördag 26 februari 2011

Vilka vänner jag har

Torsdagskvällen hängde jag lite med mina älskade fd arbetskamrater; Tanja, Charlotte, Mats & Ulf. Jag trivs verkligen i deras sällskap och jag är lyckligt lottad som mött dem i mitt arbetsliv.

Det blev till att bowla, för mig andra gången på en vecka. Det är verkligen inte ngt som jag är bra på men det går ändå. Jag fick ett poäng mer i denna serie jämfört med förra gången. Det får jag vara nöjd med.


Charlotte in action, tror det blev en strike


Kan även ha blivit en här

Som du ser har Mats en schysst stil men så har han haft bowling på schemat när han gick på college i USA.


Tanja fick ner alla käglorna i denna omgång


Ulf gjorde sitt bästa för att bemästra gamla krigsskador och bowlade med fel hand. Vi andra provade att göra samma sak en omgång. Det var mer än svårt. All heder till Ulf som gjorde det hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar