onsdag 25 januari 2012

Full med nålstick

Det kanske inte låter så bra men det är det. Jag har varit hos sjukgymnasten Monika som kan det här med akupunktur.

Efter att hon hängt och klämt på min rygg satte hon fast ett gäng med nålar i ryggen och kopplade till lite el. På en gång så börjar musklerna slappna av och ett lugn infinner sig. Det går faktiskt att njuta när man ligger där.

Efteråt gäller det att dricka massor och vila lite. Man blir helt slut och massor med saker åker runt i kroppen. På ett skönt sätt.

Ryggen känns mycket bättre nu och på fredag är det återbesök. Det ser jag fram emot.

Nu på kvällen har jag hunnit med att klippa mig också. Hos den bästa frissan i hela världen, Ann på Knopp och kropp. Känner mig ursnygg och håret är såååå mjukt och platt. Önskar att det alltid kunde vara så, av sig självt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar