fredag 6 januari 2012

Världen - here I come

Så här efter jul och nyår behövde jag pigga upp mig själv litegrann. Passade därför på att inhandla två resor nu i vår. Andra handlar kläder på rean, jag handlar resor. Det passar mig bättre.

I februari åker jag till Barcelona i 5 dagar. Peter ska ner och jobba och då passar jag på att följa med. Jag kommer inte se honom så mycket men det gör inte så mycket. Jag kommer att vara omgiven av katalaner, vackra byggnader, god mat, sol och bra shopping. Behöver inte så mycket mer. Längtar redan efter att få gå på Yo, Tú, El, min spanska sylta som är ett hål i väggen men så himla bra.

I mars åker jag ner till Karlskrona över en helg för att träffa Madde & Johanna. Längtar, längtar, längtar! Tänk att jag har det så himla bra att jag har vänner som jag kan komma och hälsa på. Vi ses inte så ofta men vad gör väl det? Vi vet att vi har varandra där och när vi ses blir desto roligare. Tjejer, ni är så bra! Tack för att jag får vara er vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar