söndag 4 november 2012

Energiboost

Den här veckan har varit tuff på intervjufronten. Och då är det inte någon TV-kanal som intervjuat mig utan det har varit jobbintervjuer. Att vända ut och in på sig och försöka visa upp sig från bästa sida, det tar på krafterna!

I fredags eftermiddag var jag i Kista och bara jag rullade in med tbanan vid stationen så blev jag glad. Jag kände att jag sträckte lite extra på mig och att energin strömmade till. Vilken fantastisk känsla! Att sedan träffa alla dessa fantastiska vänner som jag har där gjorde att jag lös som ett kärnkraftverk. Jag skuttade fram och det var en skön egoboost att vara där. Kramkalas big time!

Jag är väldigt tacksam för att jag får komma på de här intervjuerna och så får vi se vad det leder till. Det känns bra att vara med i diskussionerna i alla fall.

2 kommentarer: