onsdag 21 november 2012

Myspyskväll i Råsunda

Det är himla bra när ens vänner jobbar i närheten av ens hem. Då kan de komma förbi när de ändå är på väg hemåt. Man slipper massa andra människor och kan koncentrera sig på att snacka om allt och inget i några timmar.

Ikväll var en sån kväll. Fina vännen G kom förbi en sväng och vi lagade mat (vegetarisk lasagne, mums) och åt efterrätt. Pratade om kompisar från förr, jobb vi vill ha och jobb vi inte vill ha, resor vi ska åka på och resor vi önskar att vi fick åka på. Helt perfekt kväll som nu avslutas med en stunds bokläsning innan det är dags att sova.

Och det här drömmer jag om i natt. Snart kommer jag!



Uppdatering: det gick inte alls bra att sova. Jag låg och ände och vred mig i all oändlighet, vad det kändes som i alla fall. Bytte sovplats, gick upp och drack, läste lite till, surfade... Men inte somnade jag. Så nu har jag sovit Max 5 timmar (inte på långa vägar vad jag behöver) och det inte speciellt sammanhållet. 
Inte drömde jag om ngr vackra stränder heller. Det här blir en spännande dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar