torsdag 13 december 2012

Torsdag på Le Pot & lite blommor

Jag börjar se slutet på min tid på det Stora Sjukhuset och idag fick jag jättefina blommor från J & Y på Onkologen. Så fina och jag blev lite rörd och fick en tår i ögat. Jag kommer sakna dem.

Fina, fina blommor


Sen tog jag mig till Le Pot (som vanligt) för att träffa M & L. Snack om livet på korvfabriken och livet efter det. Carina som är vår favvoservitris tog sig tid att snacka och bjöd in oss på kalas på Le Pot efter nyår. Man skulle klä upp sig och så mingla med andra glada gäster. Väldigt trevligt att vi fick den inbjudan.

Nu har jag bokat in hotell några dagar i Vietnam och flyg från ön till fastlandet. Det börjar arta sig! Snart har vi alla delar fixade. Och det är ju flera dagar kvar innan vi åker...


Uppdatering: nu är alla hotell och flyg bokade. Det har varit ett jäkla pusslande måste jag säga. Måååånga flyg att passa ihop, många hotell att boka in. Vi kommer flyga 10 flygningar och bo på 4 olika ställen. Måtte allt gå vägen nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar