onsdag 20 februari 2013

Dagarna går

Just nu rusar dagarna förbi i en rasande takt. Jag jobbar en hel del men med roliga saker som ger mig energi och som gör att jag utvecklas. Förutom det så har jag den här veckan:
  • Haft besök av Syster A som varit på kurs i stan. Istället för att åka vid halv 6 på morgonen så har hon kunnat åka vid kl 8. Lite skönt.
  • Träffat fd kollegan M på en liten kvällsträff på AG. Vi hade det trevligt och snackade om massa olika saker. Vad jag saknar henne...
  • Varit på basket. Solna tog emot Stockholm Eagles och efter en ganska kul match så vann Solna. Det var inte lika mycket ruffel och båg som det varit de senaste matcherna jag sett. 
  • Och så var det kalas för Lilla E som fyllde 3 i helgen. Hipp, hipp, hurra!
Och veckan blir bara bättre nu...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar