lördag 9 februari 2013

Dagens tips: bra tidningar

Jag har inte bara pluggat idag utan även läst tidningar som jag har den stora lyckan att prenumererar på. De kommer i min brevlåda och tyvärr kan det ta ett tag innan jag kikar mer noggrant i dem. Jag måste ha lite tid över så att jag kan koncentrera mig på dem och verkligen sjunka ner i ordets underbara värld.

Idag har jag i alla fall läst senaste numret av Vi läser (såååå bra, tack snälla gymnasievänner för att ni satte igång en prenumeration på den här tidningen till mig) och sista två av Fokus. Fokus och jag har varit vänner i många år nu och den är fortfarande en av de bästa tidningarna som finns på svenska marknaden. Intressanta och lite längre artiklar om vår samtid och världen. 

Tips från mig till dig en lördag i februari.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar