onsdag 6 februari 2013

Dagens tips: Peter Pan & Wendy

I julkapp fick min Peter Pan biljetter till föreställningen Peter Pan & Wendy på Stadsteatern. Tyckte att det passade bra till honom. Och till mig.

Ikväll var det så dags att gå på teatern och det var kul att det var blandad publik. Det var mormödrar med barnbarnen, kompisar med ungar, par i 30-års åldern, väninnor i 55-års åldern, ja en rätt blandad samling av människor. Barnen uppförde sig som barn gör, de skrattade högt, klappade händerna, hoppade upp och ner och ropade olika saker. Och mitt i allt var Mark Levengood. Mysiga, mysiga Mark.

Jag kan rekommendera den här föreställningen om du fortfarande känner att den där magin som du kände när du läste Peter Pan för första gången sitter i, eller om du bara vill må bra. Ta chansen och flyg med på äventyr med pirater, indianer, sjöjungfruar och indianer.


Wendy & Peter

2 kommentarer:

  1. Den vill jag se, har dessutom för mig att nättrabys Lisette är med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det stämmer, hon e med. Barnen skulle älska den.

      Radera