måndag 25 februari 2013

Up in The air

Att kunna surfa där högt över molnen har länge varit en dröm och sedan något år fungerar det, eller ska i alla fall fungera, när man flyger med olika bolag. Ett sånt är Norwegian som jämt och ständigt slår på stora trumman att de har fri wifi i luften. Det de glömmer bort att berätta är att det går sådär för det mesta...

På mina senaste 10 flygningar med Norwegian skulle jag tippa på att jag har kunnat surfa 2 gånger. 2 gånger, är det något att skryt över? När jag har frågat personalen så kommer de med olika dåliga ursäkter som att planet är så nytt att de inte har hunnit installera det eller att det funkar, kanske, om en stund. Visst, de är inte teknikexperter på något sätt men det borde vara i deras eget intresse att kunna svara någorlunda på frågan om varför det inte funkar.

Jag hoppas, hoppas att de kommer tillrätta med det här snart, eller slutar vara så kaxiga när de ändå inte kan hålla det de lovar. Jag, kunden, blir bara sur. Det var dagens klagomål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar