tisdag 5 januari 2016

Ansiktsbehandling och fika

Idag passade jag på att gå till YHHS- Hudterapeutskolan som ligger inne i stan. Där får dras elever klämma och smörja och massera en för glatta livet. Lite billigare än vanligt och de får en chans att öva på riktiga kunder. En win-win situation för alla!

De har en del för newbies som kostar lite mindre och tar lite längre tid, och en del för de som snart är klara och där det inte tar lika lång tid och kostar lite mer. Jag föredrar den sidan där de nästan är klara. Känns bättre på alla sätt och vis.

Idag hade jag en superbra tjej som jag gillade. Hon var duktig och hon var tyst. Jag var inte alls in the mood för att snacka och det fattade hon. Skönt att bara kunna ligga där och njuta! Nu är jag ordentligt återfuktad och härligt len i hyn.

Efter denna fuktbombning så gick jag till Snickarbacken 7 för att träffa A. Vi hann prata och catch-up och så käkade vi gudomligt goda saker. Snickarbacken 7 är väldans mysigt och trevligt och ett bra ställe att besöka om man inte har gjort det tidigare. Det går att fika, käka och shoppa på samma ställe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar