söndag 17 januari 2016

Jag har gjort det

I fredags gjorde jag det. Jag gick till Drivkraft aka Må Bättre för att köpa ett träningskort. Jag har verkligen saknat att ha gymmet nära, nära, nära mig. Ett ställe som jag kan gå till på en kvart. Bara bestämma mig och så är jag där.

Det kostar massor med pengar i månaden så nu måste, måste, måste jag gå dit därför men även för att jag mår ju så mycket bättre när jag tränar. Härmed instiftar jag Veckans träning igen. Jag ska redovisa här på bloggen.

Igår gick jag på ett Yinyoga pass och det var välbehövligt eftersom jag är så stressad och spänd på alla ställen i hela kroppen. Yogisen E som höll i passet fick trycka och trycka och trycka på mig för att jag skulle kunna få ner axlarna från öronen. Tänkte att jag skulle köra ett nytt pass ikväll också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar