lördag 28 mars 2009

Hallelleluja...

vill jag gärna skrika högt men ännu så länge har jag lagt band på mig. Jag får INTE göra det men det är nära, nära, nära...

Befinner mig alltså i Knutby hos den omskrivna Filadelfiaförsamlingen här. Som sagt en hel del har hänt här och jag tycker verkligen att media är så jäkla trista som jagar dessa stackars människor. Sen är inte jag speciellt kyrklig av mig men det är ändå skönt att komma bort och göra ngt helt annat än det man brukar göra.

Vi kom hit igår kväll vid 7-tiden och började med en banandrink och åt sedan god soppa. Denna gång är det karibiskt tema som gäller för denna SPA helg. Vi fick fylla i vilka behandlingar som vi är intresserade av; jag valde Fotvård, ansiktsvård, massage och manikyr. Vi får se hur mycket som det hinns med idag, lördag.
Kvällen avslutades med bingo som min syster Malin vann till stor förtjusning. Hon fick snygga vantar och en mössa som pris.

Lördagmorgon/fm har vi bara käkat frukost och slappat. Mamma är ute på en promenad medans vi andra slappar på rummet med bokläsning, spel och bloggande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar