söndag 29 mars 2009

Hemma igen

Så var jag hemma i Råsunda igen efter helgen i Knutby.

Gårdagskvällen tillbringade vi i SPA avdelningen tillsammans med massa trevliga människor från församlingen. Vi hade fyllt i vad vi ville göra för ngt och jag hann med att få ansiktsbehandling, brynplock och brynfärgning, manikyr, pedikyr och massage. Allt som jag önskade mig! De var duktiga som bara den och jag njöt verkligen i stora lass.
Fruktiga och färggranna drinkar serverades av en ung trevlig man med vacker röst.

Anna & Mamma slingade håret och fick det klippt, medans Malin körde samma meny som jag gjorde. Det var verkligen skönt att slappa och få bli så himla ompysslad.

Natten sov jag som en stock och vaknade när klockan ringde vid halv 9. Stor frukost väntade i stora huset tillsammans med trevliga och gulliga människor.

Nu e jag på väg till Afrodans på F&S på Kungsholmen. Det ska bli skönt det med. Ska passa på att traska runt lite i stan också innan jag åker hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar