tisdag 31 mars 2009

Tisdagskväll

Har ikväll testat på F&S Core pass. Har kört Core på andra ställen men aldrig på F&S. Skillnanden var att det var 1 timme långt och ganska mycket vanliga F&S övningar. Inte lika mycket fokuserat på mage & bål, utan även en del kondition. Det var lite skumt... Tantan som körde verkade vara en tuff sådan och det gällde att inte slarva eller slöa, då fick man ett ont öga. Det är bra!
Får ge passet en 3:a, det var okej men inte mer. Får se om jag går fler gånger, kanske...

Sen har jag bakat muffins i stora lass. Har bakat Blåbär&banan muffins, samt äppelkanelmuffins. Har lagt upp ett schema inför helgen så att jag hinner med att baka allt. Och så ska Malin hjälpa mig med kokosrutor. Tack snälla!!

Hittade siten Dagens muffins och här hittar du många roliga & knasiga muffinsrecept. Kanske hittar du en ny favorit?

Nu ska jag stupa i säng, är hur trött som helst. Peter är i Paris idag över dagen men han borde vara hemma runt halv 12 inatt. Då hoppas jag att jag sover sött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar