tisdag 3 mars 2009

Jobbar hemma

Idag sitter jag hemma och jobbar, ska skriva massa saker och planera. Det är lättare att göra hemifrån. Dricker kopiösa mängder med te och lyssnar på min musik högt på stereon. Det är skönt att kunna göra så här ibland iom att jag sitter i kontorslandskap med kanske 10 andra personer.
Min kollega Patrik tror dock att det är för att jag vill jobba naken :-)
Nej, Patrik jag har kläderna på även hemma.

Om en stund kommer Nettan för att käka lite mat och snacka bort några timmar. Ska bli mysigt. Jag får ta en bild på henne och mig så jag kan kontra med en bild jag också. Madde lyckades ju fånga de lyckliga tu i helgen.

Filmen, ja... Vi var på Män som hatar kvinnor igår, och den var okej. Självklart försvinner massor från boken, så är det bara. Det jag saknade var relationen mellan Micke B och Erika B. Den visades inte alls. Sen kan jag inte se Peter Haber som ngt annat än Martin Beck, han är bara honom. Blev knasigt när han skulle vara evil i denna film, gick inte att ta honom på allvar.
Ska bli spännande att se nästa del också.

Efter filmen gick Peter och jag upp till Grill för att äta tonfisk och ta en drink i baren. God mat, mycket folk och trevliga bartenders. Det är alltid drag på Grill. Ett favoritställe i Sthlm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar